Marketing
-
Marketing
Lejek sprzedażowy: klucz do sukcesu w biznesie online
Prowadzenie biznesu online staje się coraz bardziej popularne, a wraz z tym wzrasta również konkurencja na rynku. Aby odnieść sukces…
Czytaj więcej » -
Marketing
Pozycjonowanie stron WWW i sklepów internetowych – poradnik dla początkujących
Zacznijmy od krótkiego wprowadzenia do pojęcia pozycjonowania – Pozycjonowanie to proces optymalizacji strony internetowej lub sklepu online pod kątem wyszukiwarek…
Czytaj więcej » -
Marketing
5 sił Portera
Umiejętne analizowanie rynku to podstawa sukcesu, dlatego w zdecydowanej większości przypadków zajmują się tym wykwalifikowani specjaliści. Dzięki temu firmy mogą…
Czytaj więcej » -
Marketing
Zdjęcie w tle na Facebooku
Facebook jest największym obecnie na świecie serwisem społecznościowym. Codziennie loguje się na nim około 2 miliardów osób. Serwis ten pozwala…
Czytaj więcej » -
Marketing
Marketing 4P – na czym polega koncepcja?
Choć to Philip Kotler uznawany jest za swoistego „ojca marketingu”, to za stworzenie najpopularniejszej obecnie koncepcji 4P odpowiedzialny jest Edmund…
Czytaj więcej » -
Marketing
Co musisz wiedzieć o public relations w małej firmie?
Public relations w małej w firmie powinny stanowić jeden z najważniejszych działów. Jeżeli przedsiębiorstwo chce nie tylko przetrwać na rynku,…
Czytaj więcej » -
Marketing
Czym jest case study?
W tłumaczeniu na język polski case study oznacza studium przypadku lub też analizę przypadku. Dzięki tej formie można zaprezentować w…
Czytaj więcej » -
Marketing
Cold email
Cold email, czyli „zimny mailing”, to dynamicznie rozwijający się model pozyskiwania klienta. Za pomocą krótkiej wiadomości zachęcamy do zapoznania się…
Czytaj więcej » -
Marketing
Identyfikacja wizualna krok po kroku
Co roku w Polsce i na świecie powstaje bardzo dużo firm. Każda chce się wyróżnić, by jak najkorzystniej zaprezentować się…
Czytaj więcej » -
Marketing
Marketing szeptany
Marketing szeptany to inaczej marketing plotki albo rekomendacji. Celem marketingu szeptanego jest dotarcie do jak największej ilości odbiorców poprzez bezpośredni…
Czytaj więcej »